Yukarı Nasırlı Köyü'nde Asfalt Çalışmaları Tamamlandı
Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesine bağlı Yukarı Nasırlı Köyü'nde İl Özel İdaresi tarafından başlatılan sıcak asfalt çalışmaları tamamlanarak köy halkının hizmetine sunuldu. Bu çalışma ile köyün ulaşım altyapısı önemli ölçüde iyileştirildi.
ADIYAMAN HABER 'i Google'da haber kaynağınız olarak ekleyinKaynak ekleAdıyaman Valiliği İl Özel İdaresi, Gölbaşı ilçesine bağlı Yukarı Nasırlı Köyü'nde BSK sıcak asfalt çalışmalarını başarıyla bitirdi. Kırsal bölgelerdeki ulaşım kalitesini artırma ve vatandaşlara daha güvenli yollar sunma hedefiyle yürütülen bu çalışmalar, köyün altyapısını modern bir seviyeye taşıdı.
İl Özel İdaresi ekipleri, kent genelinde yol ve altyapı yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. Özellikle 6 Şubat depremlerinden etkilenen bölgelerde de çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Yukarı Nasırlı Köyü Muhtarı Mustafa Kaplan, 6 Şubat depremlerinde köylerinin büyük zarar gördüğünü belirtti. Kaplan, "6 Şubat depremlerinde köyümüz büyük bir yıkım aldı. Toz toprak içindeydik, yollarımız iyi değildi. Deprem konutlarımız tamamlandıktan sonra yollarımıza başlanınca sıcak asfalt ilk köyümüze geldi. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere sayın valimize, milletvekillerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Köy sakinleri de yapılan çalışmalardan dolayı memnuniyetlerini dile getirdi. Vatandaşlar, "Daha önce de bu yoldan geçiyorduk. Yol oldukça kötü durumdaydı ama şu an çok güzel olmuş. Herkesin emeğine sağlık" diyerek duygularını ifade etti.
